onsdag den 23. juli 2014

Boys Month #3 / Månedens nye mønster: Juli, bukser med rund "lap" på bagdelen


Jeg slår to fluer med et smæk: kombineret indlæg til Boys Month og Månedens nye mønster...
Der er mange fine mønstre i sommernummeret af Ottobre. Jeg fik lyst til at prøve kræfter med disse bukser til min "lille kravler". Jeg har lavet taljen på en anden og mere enkel måde efter Marapyttas DIY på gamacher.


Sømrummet er syet ned med en pyntesøm for at få det til at ligne en coverlock-søm.


Jeg fik ikke helt striberne til at passe :-) det må blive næste gang…


Stoffet med bilerne er købt hos Stoffe und Liebe i Tyskland og det rød-hvide er fra Lillestoff. Den røde jersey er super lækker kvalitet og den har jeg også brugt på denne babyjakke. Den er købt hos Michas Stoffecke.

3 kommentarer: