tirsdag den 29. oktober 2013

Så er jeg i gang

Jeg har længe overvejet om jeg skulle have en blog. Siden foråret hvor min barsel nr. 2 startede, har jeg flittigt fulgt kreative bloggere. Det er meget inspirerende at se hvad andre sysler med og så er det en genial måde at lære nyt på via DIY's. Jeg må sige at jeg er blevet ret fanget af det.
Jeg har haft særligt meget glæde af Annas blog: LaRaLiL og det er også hendes fortjeneste, at jeg nu endelig har fået taget mig sammen til at få oprettet bloggen. Det der har fået mig til at gå fra overvejelse til handling er, at hun i november måned sætter fokus på Sy til din baby. Det må jeg bare være med til :-)  Jeg glæder mig til at se hvad alle I andre bloggere finder på og så glæder jeg mig til at få produceret noget - har bestilt noget stof fra Tyskland, som skulle komme en af dagene, men har efterhånden også en del på mit lager...

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se alle de fine ting du får lavet i november måned under "sy til din baby" :)
    Jeg deltager også selv, så håber jeg måske finder noget inspiration hos dig :o)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Velkommen i blogverden :-)
    Jeg har også lige oprettet en, dejligt ikke at være eneste nye ;-)

    Glæder mig til at se hvad du får lavet

    SvarSlet